Všechno nabízené zboží máme skladem v ČR !!!

Reklamace/Vrácení zboží

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí zkontrolovat, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší společnosti. 

Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.


Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Zboží doporučujeme vrátit prodávajícímu nepoškozené a neopotřebené, a, je-li to možné, v původním obalu. 

 

Postup při reklamaci či vrácení zboží:

  1.   informujte nás o reklamaci/vrácení zboží e-mailem
  2.   zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu Alice Bočková, JBAB servis s.r.o., Štětínská 356/31, 181 00 Praha 8, tel. 608 965 904 (pouze doporučeně českou poštou), poštovné hradí kupující. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. 
  3.   do zásilky vložte vyplněný reklamační list (Reklamační list) nebo formulář o vrácení zboží (Odstoupení od smlouvy), bez reklamačního listu/Formuláře Odstoupení od smlouvy nebude proces dokončen
  4.   do zásilky přiložte doklad/fakturu o nabytí reklamovaného/vráceného zboží v našem obchodě
  5.   proces reklamace/vrácení zboží vyřídíme co nejrychleji, reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší společností resp do 14 dnů v případě odstoupení od smlouvy.

 

Záznamy nebyly nalezeny...

Zpět do obchodu